Σάββατο, Σεπτεμβρίου 09, 2006

Είμαστε δύο, το υποστηρίζω

Οδυσσέας: Εκφράζεσαι καλά για άνθρωπο που υποφέρει.
Φιλοκτήτης: Όπου και να πάω είμαι γιος της Ελλαδας.
Οδυσσέας: Αλλά δεν έχεις πια κανέναν να του μιλήσεις.
Φιλοκτήτης: Σου το είπα, δεν με κατάλαβες; Εκφράζομαι καλύτερα απο τότε που δεν μιλάω πια σε ανθρώπους. Η απασχόληση μου, ανάμεσα στο κυνήγι και τον ύπνο, είναι η σκέψη. Οι ιδέες μου, μέσα στη μοναξιά μου, καθώς τίποτα δεν τις ενοχλεί ούτε ακόμα κι ο ίδιος ο πόνος, απέκτησαν δυσδιάκριτη ροή που κάποτε [κι εγώ ακόμα] δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω. Κατάλαβα για τη ζωή περισσότερα μυστικά απ'όσα μου είχαν αποκαλύψει όλοι οι δάσκαλοί μου.

3 Comments:

Blogger 0comments said...

Δε θα το πιστέψεις αλλά "Ημεροδρόμιο" ήταν ο πρώτος τίτλος που σκέφτηκα για το μπλογκ μου. Να 'σαι καλά!

9/10/2006 2:18 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Εσυ ομως δεν γινεται να μην πιστέψεις πως "0 comments" είναι ο τυπικά επαναλαμβανόμενος αριθμός σχολίων στο 90% των ποστ μου.



Σ'ευχαριστω για την επίσκεψη.
Να'σαι καλα.

9/10/2006 10:14 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Y.G. Από το "Ημεροδρόμιο" αλήθεια πώς έφτασες στο "Αυτά που λες Μαρία"; Σε ποια Μαρία μιλάς;

9/10/2006 10:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home