Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2006

Ερωταποκρίσεις

Όταν γράφω ενα ποστ, μου λεει: κάτσε να δουλέψεις.
Όταν κάθομαι να δουλέψω μου λέει: γράψε ένα ποστ.
Όταν μ' ελκύει μια γυναίκα μου λεει: δεν υπάρχει έρωτας.
Όταν αποφεύγω τις γυναίκες μου λεει: μονάχα ο έρωτας λαμβανεται υπ' οψιν.
'Οταν κλείνομαι στο γραφείο μου λεει: ασ' τις σαχλαμάρες και ζήσε τη ζωή σου.
Όταν πάω να ζήσω τη ζωή μου μού λεει: η ζωή δε μετριέται έτσι.
Όταν βγαίνω έξω στον κόσμο μου λεει: μείνε σπίτι να διαβάσεις βιβλία και να δεις ταινίες.
Όταν διαβάζω σπίτι μου και βλέπω ταινίες μου λεει: να κάψουμε τα βιβλία και τις ταινίες.
Όταν βγάζω από μέσα μου ό,τι με τρελλαίνει μου λεει: αστεία πράγματα.
Όταν μένω σιωπηλός μου λεει: πες μου τι σκέφτεσαι.
Όταν κριτικάρω μια ιδέα μού λεει: δεν με καταλαβαίνεις.
Όταν ενθουσιάζομαι μου λεει: δεν είχε ιδιαίτερη σημασία για μενα.
Όταν έχω ιδέες μου λεει: μην είσαι τοσο σοβαρός.
Όταν φλερτάρω απροκάλυπτα μου λεει: μέτρο κι οχι μέτριος.

...

Μα τέλος πάντων εξηγήσου παστρικά: Τί θές;
Ξέρεις τι θές από μένα;
Και τι θές από τον εαυτό σου;
Ή μήπως δεν ξέρεις;
Και σαν δεν ξέρεις, σου λέω:

Σ Κ Α Σ Μ Ο Σ !

Κοιταξε το ματωμένο αριστερό του χερι. Μικρα κομματια γυαλί απο τον σπασμένο καθρέφτη του μπάνιου κρέμονταν ακόμα ανάμεσα στα δάκτυλά του. Δεν μπορουσε να θυμηθεί αν είχε επίδεσμους στο κουτι με τις πρώτες βοήθειες...

4 Comments:

Blogger οι σκιές μιλάν said...

@ isis
Όταν αποφεύγει να βάλει ευχαριστήρια αφιέρωση του λέει: δεν ξερεις να δίνεις.
Όταν σκέφτεται να βαλει ευχαριστήρια αφιέρωση του λέει: δεν ξέρεις να δέχεσαι.

9/20/2006 7:39 μ.μ.  
Blogger 30nothing said...

Μόλις τώρα περιέγραψες μια συνηθισμένη καθημερινή μάχη με τον εαυτό μου. Τον καθρέφτη λέω να τον αποφύγω προς το παρόν.

9/21/2006 11:53 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Kαι καλά θα το κάνεις..

Το να "παίζεις" με την τρέλλα είναι ένα πράγμα και το να "παιζεις" με την τρελλή πράξη ένα άλλο.

Καλή σου μέρα!
:)

9/21/2006 11:57 π.μ.  
Blogger atg said...

here are the choises
it's consume or be consumed
jump if you feel crazy and jump if you're a fool
(πάντα εκτός θέματος)

9/21/2006 12:29 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home