Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Από τις εφτά...

...μπήκα σπίτι πριν λίγο. Άσχημη κούραση από τη δουλειά που δεν προχωράει. Τίποτε δικό της δεν πάει. Έχει ξανασυμβεί φυσικά. Μόνο που παλιότερα, σε άλλες περιπτώσεις, ένοιωθα πάντα μια αόριστη βεβαιότητα οτι στο τέλος θα φτάσει να γίνει σωστά, αρκεί που έχω στον νού μου το τελευταίο σκαλοπάτι της. Το μυαλό συχνά σταματούσε. Ώρες και ώρες μπροστα σε μια οθόνη χωρίς να μπορώ να κάνω βήμα παρακάτω. Κάποτε πάλι τόσος εκνευρισμός που ξυπνούσα το βράδυ, καθόμουν στο γραφείο και ξαναπλάγιαζα εξουθενωμένος, αφήνοντας αναρίθμητες σκισμένες σελίδες με σημειώσεις. Τελικά όλα βγαίναν μαζεμένα σε μια-δυο βδομάδες που μπορούσα να κλειστώ στο σπίτι χωρίς να πηγαίνω στο γραφείο, χωρίς να βλέπω κανένα.
Τώρα ομως...Τώρα είναι διαφορετικά. Η κατάσταση ακατέργαστη ακόμα. Νοιώθω διαρκώς να αιωρούμαι αφού η δική μου εργασία εφάπτεται και επικαλύπτεται απο τη δουλειά και άλλων πέρα από μένα. Τίποτα δεν περνά μονάχα από το δικό μου χέρι. Και τούτο είναι νομίζω το χειρότερο απ' όλα, να νοιώθεις πως κοπιάζεις πια να κρατάς ισορροπία όχι μόνο μέσα σου αλλά και με τα γύρω σου και τους άλλους. Πολλές φορές, βλέπεις, αυτό προϋποθέτει αρετές που δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως έχω.

...

Τουλάχιστον απόψε, έχει ένα φεγγάρι λαμπερό εξω απ' το παράθυρο - ψηλά, πάει προς τη δύση. Ηρεμία. Η ακίνητη ευκινησία αυτών των πραγμάτων είναι τέτοια που θαρρείς πως ακόμα και σε στιγμές που νοιώθεις πως το πρώτο κύμα που θα σηκωθεί θα σε πνίξει, εκείνο θα γλυστρήσει δίπλα σου, θα σε πάρει απ'τον ώμο, θα σε σηκώσει ψηλα και θα σε σώσει.

Porcupine Tree - The Moon Touches your Shoulder

Πάω να θέσω.
Την καληνύχτα μου.

(photo: Crazy Monkey)

13 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

πας να θέσεις?
πες οτι εισαι κρητικός

9/19/2006 9:52 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Στο λέω..

καλημέρες

9/19/2006 10:59 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Πάω να θέσω."

Απ'το στρατό έχω να το ακούσω.
Καλημέρα.


ps. χεχεχε

9/19/2006 11:59 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ps2. που τη θυμήθηκες τη φωτο αυτή;

9/19/2006 12:01 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Έχω CM-folder man ;) Τί νόμιζες!; Οτι επειδή σε βρίσκω και γαμω τα άτομα αράζω στο βλογί σου;

LaL

Y.Γ. χεχεχε, ε;
LaaaL

9/19/2006 12:24 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Υ.Γ.2 Man θα με πεθάνει "ο μαραθώνιος" αυτός. Τρέχα γύρευε! Θα μου βγάλει το λάδι.Το βλέπω.

9/19/2006 12:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Πως το λες κι εσύ;
LaL!!!!

9/19/2006 8:36 μ.μ.  
Blogger atg said...

paidia thanks...
i photo auti einai sigoura to background toy pc mou gia ton fetino xeimvna de tha mporousa na brw kati kalutero...:)

9/19/2006 10:35 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Tα ευσημα στον Νάσσο, Αλίκη. Δικής του εμπνεύσεως η δημιουργία.

:)

9/20/2006 12:27 π.μ.  
Blogger atg said...

Νάσσο thanks η ρουτίνα μου απέκτησε τώρα ασορτί background :)
και καλλλληηηή σας μέρα

9/20/2006 9:13 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Ελληνικά βλέπω..

:)

Όμορφα..

9/20/2006 12:25 μ.μ.  
Blogger atg said...

Tην απάντηση επίσης στα Ελληνικά και για τα Ελληνικά σου την έχω γράψει σαν comment στο comment σου...
Όμορφα?
:P

9/20/2006 8:32 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Αισθητικα εννοώ..

9/20/2006 9:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home