Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

Τα στριφτά

Είχα βδομάδες να βρεθώ πάνω από το καπάκι της τουαλέτας
και να ξερνάω τη χολή μου από υπερβολική δόση νικοτίνης.
Στράγγιζαν τα σωθικά μου και ο λαιμός μου γδέρνονταν
λες και κάποιος τραβούσε κι έβγαζε
μυτερά φύλλα αθανάτων από το στόμα μου.
...
Έγινε κι αυτό χθες το βράδυ, κατα τις τρεις.
Τα στριφτά μαζί κι ο καφές
είναι οι τελευταίοι των Μεγάλων Εθισμών μου.
Αντίθετα όμως με τους υπόλοιπους, ξέρω πως
θα φτύσω αίμα
για ν'απαλλαγώ από δαύτους.
Κυριολεκτικά..


(photo: Cunningham, The Agave)

6 Comments:

Blogger Xνούδι said...

εγώ χτες βράδυ ξέρναγα παρελθόν.
Εκεί να δεις εθισμός και ψ(αίμα)τα
Για στρίψε ένα και για μας ένα.

Καλό μεσημεράκι

10/03/2006 2:21 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Nα στρίψω όσα θες, αλλά ξέρω κι εγώ...;! Βοηθά;

10/03/2006 4:39 μ.μ.  
Blogger it is said...

Καταραμένη φυματίωση έφτυσα αίμα για να σ'αποχτήσω.....και τώρα που σ'απέκτησα πάλι αίμα φτύνω....

10/04/2006 10:53 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

"Πουτάνα φυματιώση.." το 'ξερα "..έφτυσα αίμα να σ'αποκτήσω κι ακόμα αίμα φτύνω"

Oldies but goodies.
χεχεχε

10/04/2006 12:26 μ.μ.  
Blogger bebelac said...

Παραστατική η εικόνα να σου τραβούν μυτερά φύλλα αθανάτων από το στόμα. _Ιερόνυμο Μπός.

Παρατήρησα κατά τάλλα ότι έχουμε τους ίδιους εθισμούς. (Καφέ, τσιγάρα-όχι στριφτά αλλά σλιμ).

10/04/2006 3:08 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Εμείς οι δύο και 2 δις ακόμα..

Έχεις λινκ για τον Ιερώνυμο μήπως; Δηλώνω άγνοια..

Slim ε? Πω πω...!!
Έχει τύχει να θέλω τσιγάρο, να κάνω τράκα από γυναίκα και αυτή να μου προσφέρει Slim..Δίστασα, αλλά το πήρα και φυσικά το κάπνισα, αλλά μπορείς να φανταστείς έναν άνδρα με μούσι (τότε) και σκισμένα All Starακια να κρατά στο χέρι Slim;;

10/04/2006 3:20 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home