Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

Splean Παραμύθια


  • γιατί είναι Ρώσοι, ακούγονται μόνο στη Ρωσία και τραγουδανε μόνο στα ρώσικα ενώ θα κάναν διεθνή κι επιτυχημένη καριερα απλά τραγουδώντας στ' Αγγλικά,
  • γιατί ο λόγος που δεν τραγουδάνε στ' Αγγλικά είναι πως δεν μπορούν να γράψουν ποιήματα και στίχους στ' Αγγλικά,
  • γιατί τ' Αγγλικά δεν είν' η γλώσσα τους και το παραδέχονται πως δεν μπορούν να τη δουλέψουν στιχουργικά χωρίς να κρύβονται πίσω από ψευδο-εθνο-ethnic-o-άλλοθι,
  • γιατι το 2003 στο Lublin, ο Α. κι ο J. μου πήραν τ'αυτιά πάμε-πάμε ρε ανθρωπε στη συναυλία κι εγώ τους έλεγα δεν μπορω να ακούσω αυτή τη μουσική χωρις να καταλαβαίνω τον στίχο,
  • γιατί ακομα κι αν βλέποντας κι ακούγοντάς τους εισέπραξα μια αποστομωτική απάντηση, εξακολούθησα να έχω την ίδια αίσθηση και να χρησιμοποιώ τους Splean, μαζί με τους Sigur Ros, ως τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα μου,
  • γιατί όταν προσπαθώ να καταλάβω πως διάβολε μ'αρεσουν αναθυμάμαι ένα διάλογο απ' το Ghost Dog,
  • -Can't you understand what he's saying?
    -No, I don't understand him. I don't speak French, only English. I never understand a word he says. -And that's your best friend? -Yeah.
  • για την έκπληξη και τη σαστιμάρα που ενοιωσα όταν είδα οτι ο πρωταγωνιστής στο μόνο εκ των video τους που έχει προβληθεί ποτέ στο MTV, o John Frederick Bailyn, είναι μια από τις πιο cult φυσιογνωμίες στον ακαδημαϊκό χώρο της Γλωσσολογίας στην Αμερική,
  • γιατί μπορεί να μην καταλαβαίνω λέξη από το site τους αλλά έχει φωτογραφίες που μπορώ να κοιτάζω ώρες,
  • γιατί τα φωνητικά κι οι ήχοι της γλώσσας αυτής μου ξυπνάνε μνήμες από κείνα τα παλιά ρώσικα παραμύθια που έβλεπα στην ασπόμαυρη μικρός,
  • γιατί το video αυτού του τραγουδιού αν μη τι άλλο μ' αρέσει
  • και γιατί είναι 5:30 σχεδόν το πρωί και τους θυμήθηκα ενώ σκέφτομουν τι θα πω αύριο σε μια ψυχή για τα παραμύθια της που διάβασα απόψε και μου φάνηκαν τόσο ξένα κι απρόσμενα γνώριμα την ιδια στιγμή, όσο ξένη και απρόσμενα γνώριμη νοιώθω τη μουσική αυτών των τύπων.

3 Comments:

Blogger it is said...

Καλημέρα. Το έχω πάθει με Ρώσσικη ταινία αυτό που λες. Για κάποιο λόγο δεν είχα υπότιτλους και παρ'όλ'αυτά είδα την ταινία και κατάλαβα και πάνω κάτω τι έγινε και μου άρεσε κι όλας.
Η μαγκιά της τέχνης είναι ακριβώ; αυτή...Γι'αυτό εξημερώνει τα ζώα και κατ'επέκταση κι εμάς.


ΥΓ Τα link σου είναι πάρα πολύ καλά. Σε όσα πήγα μου αρέσαν κι εμένα. Ειδικά το crack Hitler και ειδικά ο Steliott από το crack Hitler που το κράξιμό του είναι επικό. Λιώνεις στο γέλιο....

10/05/2006 9:42 π.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Ποιά ρώσικη ταινία ήταν αυτή ιτ ιζ;

Δεν ξέρω αν το είδος της μουσικής είναι του προσωπικού σου γούστου, αλλά αν ακολούθησες τα λινκ, λες τη γνώμη σου αν θές;

10/05/2006 6:21 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Μου άρεσε αυτό το "γοητευτική" που γράφεις, dis-. Έρχεται κοντά στο αίσθημα παραμυθίας που έχω κάποιες φορές με τα ρώσικα και μου το θυμίζουν εντονα οι splean.

Συμφωνώ με το σχόλιό σου για τις φωτογραφίες. My sentiments, exactly..

Τους "ψάρεψα" στο Lublin τον Ιούλιο του 2003 χάρη στην επιμονή του Α. και του J. που ήδη τους ξέραν.

10/06/2006 1:48 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home