Παρασκευή, Νοεμβρίου 17, 2006

Υ.Γ. Για τα "συντρόφια"

ΑULA, μέρες σαν και τούτες καλή ώρα. Οκτώ η ώρα το βράδυ σε κρίσιμη συνέλευση που έχει ξεκινήσει από τις δέκα το πρωί. Ο καπνός απ' τα τσιγάρα έκει γίνει σα βαρειά κουρτίνα όταν και μόνο η ανάσα από 1,500 άτομα κάνει την ατμόσφαιρα αποπνιχτική. Νηστικοί και ξεθεωμένοι, μόνο με καφέδες και στριφτά. Δεν το κουνά όμως κανείς να φύγει. Αν αποφάσιζες εκείνη τη στιγμή, λίγο πριν τη ψήφοφορία, να πεταχτείς να φέρεις καμμια προμήθεια, υπήρχε περίπτωση όταν επέστρεφες οι γορίλες στις πόρτες να μη σε αφήναν να ξαναμπείς. Δυο τρείς όμως κάπως το κανόνισαν (κινητά τότε δεν υπήρχαν) και ήρθε ένα ντελιβερι με σουβλάκια. Καθόταν λοιπόν δυο τρια σκαλάκια πιο κάτω από μένα ένας εξ αυτών. Μάλλον καλό παιδί ήταν από το λίγο που τον είχα δει να περιφέρεται κατά καιρούς σε κάτι τραπεζάκια. Με το σουβλάκι του ανα χείρας, έριχνε κάτι δαγκωματιές που με ζάλιζαν. Η μυρωδιά από το κοτόπουλο μου είχε σπάσει τα ρουθούνια μαν και στο στομάχι μου, διαμαρτυρία κανονική. Μαζεύω όσο θάρρος και θράσος είχα λοιπόν και τον ρωτάω:

- Τί έγινε "σύντροφε"; Στους αγώνες μαζί και στο σουβλακι μόνοι;
κι εκείνος με κόβει από πάνω ως κάτω και μου απαντά:

- Σε συθήκες καπιταλισμού "σύντροφε" έχουμε εφαρμογή των κανόνων της ελευθερης αγοράς.
και μου κλείνει το μάτι

- Αει στο διάολο "σύντροφε"!
ανταπάντησα. Από μέσα μου.

10 Comments:

Blogger οι σκιές μιλάν said...

Moνο εγώ γεώ ακόμη με αυτήν την ιστορία 10+ χρόνια μετα;

=))

11/17/2006 9:13 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Ρε το μαλάκα! Ούτε συνομήλικοι να είμασταν. Πάω να σου στείλω μέιλ ένα παλιό μου ποστ που δεν υπάρχει πλέον για να καταλάβεις. Και είναι και σεντόνι, σε λυπάμαι ρε.

11/17/2006 9:48 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Διάβασε και τον δικό μου που ξέρει να τα λέει χίλιες φορές καλύτερα από μένα
http://marqueeedemud.blogspot.com/

11/18/2006 12:17 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

διαβασ το δικο σου κομμάτι στο μέιλ. Μυστηριος ο Μυστήριος...αλλά μου άρεσε.

Κάτσε να διαβάσω και του Εμ-εν-Εμ :Ρ

11/18/2006 1:13 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Ωχ...!
τί κείμενο είναι αυτό ρε συ;
:|

11/18/2006 1:27 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Αυτός φίλε είναι το άτομο που κυνήγησα να γίνει φίλος μου περισσότερο από οτι έχω κυνηγήσει την οποιαδήποτε γυναίκα στη ζωή μου.
Και να σκεφτείς οτι στις μισές μας απόψεις διαφωνούμε κάθετα.

11/18/2006 3:19 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

Kαι τί έγινε τελικά;
Δεν πιστεύων να 'μεινες "μπουκάλα"!

Btw, παρε το παραπάνω τραγουδάκι. Θα γουστάρεις νομίζω τρελλά!

11/18/2006 3:44 μ.μ.  
Blogger The Motorcycle boy said...

Εντάξει, σε πρόλαβα και σου απάντησα ήδη με μέιλ. Το τραγουδάκι πολύ, πολύ, πολύ.

11/19/2006 12:46 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

;)

11/19/2006 12:57 μ.μ.  
Blogger οι σκιές μιλάν said...

στα γούστα!

11/21/2006 2:24 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home